About Us

Co nas wyróżnia

Globalny zasięg

Współpracujemy z największymi światowymi systemami AdExchange, m.in. z Google Doubleclick, Admeta, Rubicon, Improve Digital, Adscale i  Yahoo! RMX,. Daje nam to ponad 95% zasięg i możliwość odnalezienia Twoich użytkowników.

Globalny zasięg
Retargeting przede wszystkim

Retargeting przede wszystkim

Tylko około 2% Klientów dokonuje zakupu podczas pierwszej wizyty. Platforma Adfocus wykorzystuje zaawansowane technologie w celu zachęcenia do zakupu pozostałych 98% użytkowników. Kluczem do sukcesu jest przede wszystkim retargeting spersonalizowany – każdemu użytkownikowi wyświetlamy reklamę powiązaną z treścią strony, którą wcześniej oglądał, aby lepiej trafić w jego potrzeby i zainteresowania. Metoda ta działa na całej powierzchni wydawniczej Adfocus, w tym również na Facebooku.

Skupiamy się na efektach

Nadrzędnym celem przyświecającym platformie Adfocus jest skuteczność realizowanych kampanii reklamowych, a kluczowym czynnikiem wydajności wzrost konwersji oraz sprzedaży online. Nasze działania pozwalają zwiększyć współczynnik konwersji aż do 5 razy, a średnią wartość zamówienia windujemy nawet dwukrotnie. W zależności od celów kampanii reklamowej, Adfocus udostępnia reklamodawcom następujące modele rozliczeń: CPC, CPM.

Skupiamy się na efektach
Inteligentne, dynamiczne kreacje reklamowe

Inteligentne, dynamiczne kreacje reklamowe

Dobra reklama musi być dopasowana do kontekstu, zawierać komunikat dostosowany do potrzeb użytkownika i przyciągać jego uwagę. W procesie tworzenia kreacji w platformie Adfocus wykorzystujemy najnowsze technologie (w tym HTML 5), co pozwala nam na przygotowanie inteligentnej i dynamicznej struktury kampanii, opartej o spersonalizowane kreacje.

Szeroki wybór strategii rekomendacji produktów

Skuteczny retargeting spersonalizowany wymaga określenia strategii, zgodnie z którą produkty będą reklamowane konkretnym użytkownikom. W zależności od charakteru prowadzonej kampanii sprzedażowej dobieramy najskuteczniejszą strategię rekomendacji produktów . Dzięki temu mamy pewność, że użytkownicy oglądają właściwe produkty, przyczyniamy się do wzrostu wolumenu sprzedaży oraz możemy maksymalizować średnią wartość zamówienia.

9 strategii rekomendacji produktów
Skuteczne możliwości targetowania

Skuteczne możliwości targetowania

Retargeting to nie jedyna możliwość targetowania reklam w platformie Adfocus. Poza nią oferujemy pre-targeting, geotargetowanie, targetowanie na konkretny system AdExchange oraz kierowanie reklam na wybrane witryny. Odpowiednie kombinacje powyższych metod pozwalają na skuteczną segmentację klientów i maksymalizację konwersji sprzedażowej.

Dojrzała technologia RTB

Platforma Adfocus powstała w oparciu o połączenie doświadczeń dwóch firm: Netsprint - lidera reklamy kontekstowo-behawioralnej oraz Adform, wiodącej firmy europejskiej specjalizującej się w obszarze RTB. W efekcie współpracy jesteśmy w stanie dostarczyć klientom najwyższej klasy platformę o globalnym zasięgu, która jednocześnie uwzględnia unikalne potrzeby polskich reklamodawców. Z platformy korzystają klienci na większości kontynentów: od Australii, poprzez Azję (Daleki Wschód), Europę, a skończywszy na Ameryce Północnej (USA).

Dojrzała technologia RTB
 

Wypróbuj kampanię reklamową w platformie Adfocus

Wypróbuj
Zostaw nam swój e-mail, aby poznać szczegóły oferty
Dziękujemy. Nasz konsultant wkrótce się z Tobą skontaktuje i przedstawi ofertę.

Adfocus

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter a otrzymasz najnowsze informacje i porady z rynku RTB i reklamy kontekstowo-behawioralnej.