About Us

O nas

Adfocus – należymy do Grupy Netsprint

Platforma Adfocus powstała w oparciu o połączenie doświadczeń dwóch firm: Netsprint - lidera marketingu technologicznego w Polsce oraz Adform, wiodącej firmy europejskiej specjalizującej się w obszarze RTB. W efekcie współpracy jesteśmy w stanie dostarczyć klientom najwyższej klasy platformę o globalnym zasięgu, która jednocześnie uwzględnia unikalne potrzeby polskich reklamodawców. Z platformy korzystają klienci na większości kontynentów: od Australii, poprzez Azję (Daleki Wschód), Europę, a skończywszy na Ameryce Północnej (USA).

Przy zastosowaniu odpowiedniej strategii retargeting spersonalizowany pomaga zaangażować konsumentów, którzy wcześniej opuścili stronę bez dokonywania zakupu. W celu maksymalizacji konwersji w Adfocusie reklamodawca ma do wyboru wiele strategii rekomendacji produktu, które mogą być stosowane w zależności od rodzaju kampanii. Każdemu użytkownikowi wyświetlamy reklamę powiązaną z treścią strony, którą wcześniej oglądał tak, by lepiej trafić w jego potrzeby i zainteresowania. Oprócz retargetingu, platforma Adfocus oferuje szeroką gamę metod targetowania: pre-targeting, geotargetowanie, targetowanie na konkretny system AdExchange oraz kierowanie reklam na wybrane witryny.

W zależności od celów kampanii reklamowej, Adfocus udostępnia reklamodawcom rozliczenia w modelu CPM oraz CPC.

Grupa Netsprint

Należymy do Grupy Netsprint. Grupa Netsprint tworzy i sprzedaje narzędzia, technologie oraz kompetencje w zakresie efektywnego docierania do klientów w internecie. Zbudowała polski ekosystem reklamowy o łącznym zasięgu 97% użytkowników internetu w obszarach:

  • audience targetingu: Netsprint DMP – największa polska platforma danych o użytkownikach internetu. 92 mln cookies, 560 profili marketingowych;
  • content marketingu: ContentStream – największa w Polsce sieć content marketingu i WhitePress - platforma wspomagająca działania content marketingowe, lidera w zakresie publikacji artykułów w polskich mediach i influence marketingu;
  • reklamy kontekstowo-behawioralnej: Adkontekst – największa polska sieć reklamy kontekstowo-behawioralnej;
  • personalizacji przekazu: silnik rekomendacji reklam Netsprint Adserver i silnik rekomendacji treści Related Content;
  • e-commerce: dotarcie do nowych klientów i dynamiczny retargeting Adkontekst eCommerce (w tym RTB Adfocus) oraz wyszukiwarka dla e-sklepów Netsprint Search;
  • e-mailingu: sieć mailingowa Email Network – 90% skrzynek mailowych w Polsce;
  • generowania leadów: agencja direct marketingu LeadR;
  • reklamy mobilnej: sieci Adrino oraz Adkontekst i ContentStream.

 

Wypróbuj kampanię reklamową w Grupie Netsprint

Wypróbuj
Zostaw nam swój e-mail, aby poznać szczegóły oferty
Dziękujemy. Nasz konsultant wkrótce się z Tobą skontaktuje i przedstawi ofertę.

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter a otrzymasz najnowsze informacje i porady z rynku RTB i reklamy kontekstowo-behawioralnej.

Adfocus