About Us

Retargeting spersonalizowany

Retargeting pozwala zaaranżować kolejne sytuacje zakupowe między potencjalnym klientem a właścicielem sklepu internetowego. Dzięki platformie Adfocus właściciel sklepu może wykorzystać informacje o wcześniejszych odwiedzinach swoich potencjalnych klientów do bardziej precyzyjnego serwowania reklam.

Jak działa retargeting spersonalizowany?

Wyobraźmy sobie osobę, która odwiedza sklep internetowy z butami ale nie dokonuje zakupu. Z reguły 98% potencjalnych klientów wychodzi ze sklepu właśnie nie wydając pieniędzy.

Dzięki współpracy z Adfocus w chwili przeglądania asortymentu produktowego Internauta zostaje otagowany za pomocą skryptów retargetujących umieszczonych w kodzie źródłowym sklepu internetowego.
Tak pozyskana informacja jest wykorzystywana przez Adfocus do tworzenia kreacji reklamowych w czasie rzeczywistym i serwowania reklam spersonalizowanych, przygotowanych dokładnie na potrzeby wybranego Internauty. (np. dedykowany przekaz reklamowy zawiera zdjęcie produktów, które wcześniej miał w koszyku potencjalny klient, promocyjnej ceny, opinii o produkcie itp.)

Retargeting spersonalizowany

Retargeting spersonalizowany w Adfocus:

  • maksymalizuje szanse sprzedaży Twoich produktów
  • pozwala zwiększyć średnią wartość zamówień realizowanych w Twoim sklepie

Zgłoś się po darmową wycenę dla Twojego biznesu.


Wypróbuj retargeting spersonalizowany

Wypróbuj
Zostaw nam swój e-mail, aby poznać szczegóły oferty
Dziękujemy. Nasz konsultant wkrótce się z Tobą skontaktuje i przedstawi ofertę.

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter a otrzymasz najnowsze informacje i porady z rynku RTB i reklamy kontekstowo-behawioralnej.

Adfocus