About Us

  1. Co to jest RTB?

    RTB (real-time bidding) jest nowoczesną metodą zakupu powierzchni reklamowej w Internecie w modelu aukcyjnym. Metoda ta funkcjonuje w oparciu o specjalistyczne platformy wymiany danych, które agregują oferty wydawców oraz reklamodawców, pozwalając na dynamiczną licytację powierzchni emisyjnej w czasie rzeczywistym. Model RTB zastosowany w platformie Adfocus zakłada również udział automatycznych algorytmów optymalizujących, które pozwalają dopasować profil konsumencki użytkownika do oferty reklamodawcy i wybrać odsłony mające potencjalnie największą wartość. Co więcej, algorytmy te są zorientowane również na optymalizację wydatków, dzięki czemu system automatycznie minimalizuje koszt odsłony.

  2. Jak działa RTB?

    W ekosystemie RTB biorą udział zarówno wydawcy, jak i reklamodawcy. Wydawcy zgromadzeni są w ramach platformy SSP (supply side platform), stanowiącej zarazem system zarządzania powierzchnią reklamową. Po stronie popytowej model RTB tworzy platforma DSP (demand side platform), czyli model aukcyjny pozwalający na kupowanie powierzchni reklamowej na bieżąco od wydawców zgromadzonych w SSP.

  3. Jakie korzyści daje model RTB?

    Model RTB pozwala na zakup powierzchni reklamowej w czasie rzeczywistym, także na największych portalach horyzontalnych. Emisja reklam RTB pozwala na dotarcie ze spersonalizowanym przekazem reklamowym do właściwego użytkownika, we właściwym czasie.

  4. Kto może skorzystać z modelu RTB?

    Z opcji, które oferuje model RTB może skorzystać każdy reklamodawca, który ma stronę internetową odwiedzaną przez potencjalnych klientów. Z uwagi na możliwości technologiczne oferowane przez Adfocus, model RTB szczególnie polecamy sklepom internetowym i innym serwisom eCommerce (np. porównywarki).

  5. Jak RTB wpisuje się w mój plan marketingowy?

    Kampanie remarketingowe kupowane w modelu RTB pozwalają dotrzeć do użytkowników, którzy wcześniej odwiedzili Twoją stronę i skłonić ich do kupna/złożenia leada.

  6. Co to jest remarketing?

    Remarketing to wyświetlanie dopasowanych przekazów reklamowych użytkownikom, którzy odwiedzili wcześniej naszą stronę internetową.

  7. Co to są pliki cookies?

    Pliki cookies (PL ciasteczka) - niewielki plik tekstowy, wysyłany przez serwer www i zapisywany na dysku twardym komputera. Pliki cookies zawierają różne informacje i z definicji są możliwe do odczytania jedynie przez serwer, który je wysłał. Informacje zbierane przez pliki cookies dotyczą konkretnego użytkownika i historii jego kontaktów na danej stronie. Plikami cookies można zarządzać z poziomu ustawień przeglądarki.

  8. Co to jest opt-out?

    Opt-out cookies to specjalne pliki cookies, które blokują konkretnym serwerom lub witrynom możliwość wyświetlania reklam na przeglądarce, na której zostały zainstalowane.

  9. Jakie wymagania musi spełniać moja strona internetowa?

    Twoja strona internetowa nie musi spełniać specyficznych wymagań. Konieczne będzie jedynie wklejenie specjalnego kodu na stronie, a więc dostęp do jej kodu źródłowego.

  10. Co to jest skrypt Adfocus?

    Skrypt Adfocus to specjalny tag (kod), który zamieszcza się na stronie reklamodawcy. Skrypt służy do segmentowania użytkowników, którzy odwiedzili stronę reklamodawcy i dzięki temu serwowania im odpowiednich reklam w odpowiednim czasie, tak żeby zwiększyć ilość konwersji i podnieść wielkość sprzedaży (w przypadku eCommerce).

  11. Co to jest pixel Adfocus?

    Pixel Adfocus to inaczej skrypt Adfocus.

  12. Gdzie zamieścić skrypt?

    Skrypt Adfocus zamieszczany jest w kodzie strony reklamodawcy, w sekcji <body>, tuż przed jej zamknięciem.

  13. Czym są reklamy dynamiczne?

    Reklamy dynamiczne (IntelliAds) - to dopasowane do konkretnego użytkownika przekazy reklamowe. Dopasowanie i wyświetlenie reklamy z przekazem spersonalizowanym odbywa się w czasie rzeczywistym. To, co zostanie umieszczone w reklamie zależy od przyjętej strategii oraz wcześniejszego zachowania użytkownika w serwisie.

  14. Ile kosztuje kliknięcie?

    Ponieważ celem Adfocus jest dostarczanie reklamodawcom klientów, a nie kliknięć, to cena za kliknięcie jest dla nas tylko środkiem do osiągnięcia celów postawionych przez klienta, a nie celem samym w sobie.

  15. Ile minimalnie może trwać kampania?

    Nie ma określonego minimalnego czasu trwania kampanii.

  16. Jak Adfocus chroni prywatność użytkowników?

    Platforma Adfocus nie zbiera danych osobowych użytkowników.

  17. Jak rozpocząć kampanię?

    Kampanię przygotowuje i uruchamia pracownik zespołu Adfocus, po uprzednim ustaleniu celów i założeń kampanii z klientem oraz po wklejeniu i zweryfikowaniu poprawności skryptów na stronie klienta oraz po utworzeniu i zaakceptowaniu reklam / template'ów reklam.

  18. Jak mogę dodać reklamę do kampanii?

    Reklamy do kampanii dodawane są przez pracowników zespołu Adfocus.

  19. Jaki jest minimalny budżet na kampanię?

    Wysokość budżetu na kampanię zależy od celów jakie stawia reklamodawca. Z chęcią wycenimy dla Ciebie kampanię.

  20. Jakie modele rozliczeń oferuje Adfocus?

    Adfocus oferuje rozliczenia w modelach CPC i CPM.

  21. Jakie są strategie rekomendacji?

    Adfocus oferuje aż 9 różnych strategii rekomendacji. Szczegóły znajdziesz w zakładce Strategie rekomendacji.

  22. Jakim użytkownikom Adfocus serwuje reklamy?

    Dobór użytkowników, którym Adfocus wyświetla reklamy, może być określany na wielu różnych poziomach. Możliwe jest na przykład zawężenie emisji geograficzne, albo emisja reklam tylko tym użytkownikom, którzy wcześniej odwiedzili serwis klienta. Więcej szczegółów w zakładce „Skuteczne targetowanie”.

  23. Na jakich stronach będą wyświetlać się moje reklamy?

    Reklamy wyświetlane przez platformę Adfocus mają aż 95% zasięg. Reklamy serwowane przez Adfocus "podążąją" za użytkownikiem i mogą wyświetlać się zarówno na wielkich portalach horyzontalnych jak i na małych, niszowych serwisach.

  24. Czy reklamy wyświetlają się użytkownikom, którzy dokonali konwersji/zakupu?

    To zależy od strategii przyjętej przy uruchamianiu kampanii.

  25. Czy możliwe jest geotargetowanie?

    Tak, możliwe jest targetowanie geograficzne.

  26. Czy moje dane są bezpieczne?

    Platforma Adfocus nie zbiera danych osobowych użytkowników.

  27. Czy mogę zmienić template reklam?

    Tak, istnieje taka możliwość. Wiąże się to z dodatkowymi kosztami. O szczegóły zapytaj nas.

  28. Czy mogę wstrzymać kampanię?

    Proces uruchamiania i wstrzymywania kampanii prowadzony jest przez osobę prowadzącą kampanię po stronie Adfocus. Jednak jesteśmy elastyczni i jeśli względy biznesowe nie stoją na przeszkodzie, to kampanię wstrzymujemy na życzenie klienta.

  29. Czy mogę wstrzymać reklamę?

    Proces dodawania i wstrzymywania reklam prowadzony jest przez osobę prowadzącą kampanię po stronie Adfocus. Jednak jesteśmy elastyczni i jeśli względy biznesowe nie stoją na przeszkodzie, to reklamy wstrzymujemy na życzenie klienta.

  30. Czy mogę usunąć kampanię?

    Proces uruchamiania i usuwania kampanii prowadzony jest przez osobę prowadzącą kampanię po stronie Adfocus.

  31. Czy mogę usunąć reklamę?

    Proces dodawania i usuwania reklam prowadzony jest przez osobę prowadzącą kampanię po stronie Adfocus.

  32. Czy mogę mieć więcej niż jedną linię kreatywną?

    Tak, reklamodawca może zaproponować użycie więcej niż jednej linii kreatywnej. Ostateczną decyzję w sprawie ich wykorzystania podejmuje osoba prowadząca kampanię po stronie Adfocus.

  33. Czy dane moich użytkowników są bezpieczne?

    Adfocus nie zbiera danych osobowych użytkowników. Dane, które są gromadzone i przetwarzane przez algorytmy platformy, są danymi anonimowymi, a więc nie można na ich podstawie określić danych osobowych użytkownika.

  34. Czy Adfocus oferuje możliwość wyświetlania reklam w określonych godzinach?

    Tak, istnieje możliwość wyświetlania reklam w określonych godzinach (np. w godzinach pracy sklepu).

  35. Co dokładnie znaczy "w czasie rzeczywistym"?

    Cały proces, a więc analiza użytkownika, zaproponowanie stawki i wyświetlenie reklamy, która wygrała aukcję zajmuje kilkadziesiąt milisekund, czyli mniej niż mrugnięcie okiem.

  36. Czy mogę wykluczyć adresy IP?

    Tak, platforma Adfocus umożliwia blokowanie adresów IP.

  37. Czy szukacie pracowników?

    Jesteśmy otwarci na nowych, zdolnych pracowników. Szczegóły znajdziesz w zakładce Kariera.

  38. Czym jest Adfocus?

    Adfocus to platforma RTB, oparta na brytyjskiej technologii, która umożliwia dotarcie ze spersonalizowanym przekazem reklamowym do użytkowników, którzy wcześniej odwiedzili stronę internetową reklamodawcy.

  39. Dlaczego mam rozpocząć współpracę z Adfocus?

    Adfocus oferuje możliwość wyświetlania reklam niemal na całym świecie, spersonalizowany przekaz reklamowy, kampanie remarketingowe a przede wszystkim podnosi zwrot z inwestycji.

  40. Jakie usługi oferuje Adfocus?

    Adfocus oferuje zakup powierzchni reklamowej w internecie, udostępnianej w modelu RTB.

  41. Kto będzie optymalizował moją kampanię?

    Twoja kampania będzie kontrolowana i optymalizowana przez doświadczonego pracownika Adfocus, dedykowanego do tego zadania.

  42. Jakie opłaty dodatkowe pobiera Adfocus?

    Adfocus nie pobiera żadnych opłat dodatkowych.

  43. Jakie formaty reklam akceptuje Adfocus?

    Adfocus akceptuje praktycznie każdy format reklam, wliczając w to nowoczesne formaty Rich Media (np. video), jak również dynamicznie tworzone kreacje spersonalizowane.

  44. Jak Adfocus przechowywuje dane?

    Adfocus nie gromadzi danych osobowych użytkowników.

  45. Czy Adfocus przetwarza dane?

    Adfocus nie przetwarza danych osobowych użytkowników.

  46. Czy Adfocus gromadzi dane dotyczące dzieci?

    Nie, Adfocus nie gromadzi danych dotyczących dzieci.

  47. Czy Adfocus gromadzi dane?

    Adfocus nie gromadzi danych osobowych użytkowników.

  48. Co jeśli mam więcej pytań?

    Jeśli masz więcej pytań, zapraszamy do kontaktu. Odpowiemy na każde Twoje pytanie i rozwiejemy każdą wątpliwość. Pod warunkiem, że dotyczą zakresu działalności platformy Adfocus.


    Wypróbuj kampanię reklamową w platformie Adfocus

    Wypróbuj
    Zostaw nam swój e-mail, aby poznać szczegóły oferty
    Dziękujemy. Nasz konsultant wkrótce się z Tobą skontaktuje i przedstawi ofertę.

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter a otrzymasz najnowsze informacje i porady z rynku RTB i reklamy kontekstowo-behawioralnej.

Adfocus