About Us

Wypróbuj teraz

  • Szukasz skutecznej metody zwiększania sprzedaży?

    Czy doświadczyłeś w swoim sklepie zjawiska, że tylko 2% klientów kupuje podczas pierwszej wizyty, reszta tylko przegląda Twoje produkty. Zastanawiasz się jak dotrzeć do tych pozostałych ?
  • Chciałbyś, aby Twoja reklama była widoczna na czołowych serwisach w Internecie?

    Nie chcesz jednak ryzykować dużego budżetu. Interesują Cię modele efektywnościowe.
  • Słyszałeś, że retargeting przynosi wymiernie korzyści dla e-commerce.

    Chciałbyś sprawdzić, czy przełoży się również na rozwój Twojego biznesu?

Masz te lub inne pytania? Nie wiesz jak zacząć? Wypełnij poniższy formularz

Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą, aby wprowadziĆ Cię w świat retargetingu spersonalizowanego i RTB. Pokaże jak skutecznie wykorzystać je dla Twojego biznesu. Opowie o produktach reklamowych, narzędziach optymalizacyjnych i modelu współpracy z Adfocus.

W oparciu o analizę Twojego biznesu oraz wspólnie wypełniony brief reklamowy bezpłatnie przygotujemy dla Ciebie propozycję współpracy.

Jak rozpocząć współpracę?

Krok 1 Brief

Poznajemy Twoje potrzeby.
Analizujemy Twój biznes, konkurencję.

Krótkie spotkanie z naszym konsultantem, telekonferencja lub wywiad za pomocą e-mail.

Krok 2 Nasza oferta

Na podstawie wypełnionego Briefu reklamowego przygotowujemy propozycję współpracy dla Twojego Biznesu zawierającą:

  • model współpracy
  • szacowane koszty (media plan).

Dostępne modele rozliczeniowe to CPC, CPL, CPA lub ich warianty

Krok 3 Przed startem

W przypadku pozytywnej decyzji o podjęciu współpracy:

  • Tagujemy Twój serwis
  • Pobieramy plik data feed zawierający informacje o asortymencie Twojego sklepu
  • Przygotowujemy do akceptacji template kreacji, które dynamicznie będą prezentowane Twoim klientom

Krok 4 Start kampanii

Niezwłocznie po akceptacji media planu i dopełnieniu formalności kroku 3 rozpoczynamy online emisję spersonalizowanych Twoich kreacji.

Krok 1
Krok 2
Krok 3
Krok 4

Adfocus

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter a otrzymasz najnowsze informacje i porady z rynku RTB i reklamy kontekstowo-behawioralnej.