About Us

Rozliczamy się za efekty

Naszym celem jest generowanie wartości dla Twojego biznesu. Dlatego też preferujemy efektywnościowe modele rozliczeń, które w mierzalny sposób określają wartość, którą Adfocus będzie budował dla Twojej firmy.    
   
Już na etapie wyceny bazując na określonych przez Ciebie celach reklamowych przygotowujemy plan kampanii dostosowany do Twoich potrzeb oparty o efektywnościowe modele rozliczeń, w tym:   
   
CPC- Cost Per Click - rozliczenie za kliknięcie w reklamę;    
CPL - Cost Per Lead - rozliczenie za znalezienie klienta, który pozostawił swoje  dane (na przykład: zarejestrował się na stronie, wypełnił formularz zamówienia, zostawił dane kontaktowe, itp.) ;    
CPS - Cost Per Sale - gdzie reklamodawca ponosi koszt kampanii, gdy internauci dokonają zakupów w jego sklepie internetowym. W zależności od modelu biznesowego  reklamodawcy koszt ten może być wyrażony jako stała wartość za zrealizowane zamówienie, jak również jako procent od obrotu wygenerowanego za pomocą formy reklamowej.    
   
Zależy nam na współpracy w długim okresie, wiec nasz zespół dokłada wszelkich starań, aby przygotowana oferta dla Twojego biznesu była atrakcyjna ale także i realna.    

 Tworząc dla Ciebie propozycję współpracy:  

  • Indywidualnie podchodzimy do Twojego biznesu/oferty
  • Określamy konkurencyjności segmentu/branży
  • Analizujemy Twój brief reklamowy
  • Przygotowujemy spersonalizowaną propozycję współpracy

 

Zgłoś się do naszego Account Mangera, który przygotuje skuteczną propozycję współpracy

Zgłoś
Zostaw nam swój e-mail, aby poznać szczegóły oferty
Dziękujemy. Nasz Account wkrótce się z Tobą skontaktuje i przedstawi ofertę.

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter a otrzymasz najnowsze informacje i porady z rynku RTB i reklamy kontekstowo-behawioralnej.

Adfocus