About Us

Skuteczne targetowanie

Skuteczne targetowanie umożliwia precyzyjne dotarcie do właściwych użytkowników, w odpowiednim czasie, we właściwy sposób. Adfocus jako nowoczesna platforma RTB dysponuje zestawem zaawansowanych narzędzi, których wykorzystanie zdecydowanie przyspiesza podejmowanie decyzji zakupowych tym samym maksymalizuje rentowność prowadzonych działań marketingowych online. W ramach oferty Adfocus Reklamodawcy mają możliwość skorzystać m.in. z poniższych opcji targetowania:

Retargeting spersonalizowany

Retargeting spersonalizowany pozwala na emisję precyzyjnie dopasowanego przekazu reklamowego Internaucie, który odwiedzał już wcześniej witrynę reklamodawcy ale nie dokonał pożądanej konwersji. Emisja dynamicznej kreacji reklamowej stworzonej z wizualizacji produktu, który Internauta posiadał w koszyku, informacji o promocyjnej cenie oraz pozytywnych opinii innych klientów o produkcie maksymalizuje szanse zakupu tego produktu. Reklamodawca wybierając w Adfocus jedną z wielu strategii rekomendacji może w ten sposób zarządzać procesem tworzenia kreacji reklamowych, tak aby jeszcze skuteczniej realizować cele biznesowe. Opcja szczególnie polecana reklamodawcom E-commerce posiadającym szeroki asortyment produktowy.

Targetowanie geograficzne

W Adfocus reklamodawca otrzymuje możliwość definiowania w jakiej lokalizacji będą prezentowane jego reklamy. W ramach dostępnej geolokalizacji do wyboru pozostają wszystkie kontynenty, kraje i miasta świata . Wybór tej opcji kierowania reklam zalecany jest reklamodawcom, którzy prowadza działalność zakrojoną terytorialnie i chcieliby ograniczyć swoje działania reklamowe do wybranego regionu.

Pretargeting – wybrane witryny, wybrani wydawcy

W pretargetingu istnieje możliwość wyboru pomiędzy partnerami (wydawcami) zgrupowanymi za pomocą jednostek Adexchange lub ewentualnie wskazania konkretnych stron internetowych wydawców, na których będzie zaplanowana emisja reklam.

Targetowanie na placementy reklamowe

W wielu przypadkach bardzo istotne dla reklamodawców są miejsca emisji reklam. I tak w Adfocus możliwe jest już na etapie planowania kampanii określenia typu placementow reklamowych, które będą wykorzystane w trakcie emisji kampanii. Do dyspozycji są tutaj dwie opcje : Placementy reklamowe powyżej połowy strony tzw. Above the fold oraz te poniżej połowy strony tzw. Below the fold.

Targetowanie mobilne

Zmieniające się nawyki konsumentów nakazują by reklamy „podążały” za konsumentem będącym w ruchu i umożliwiały zakupy poprzez urządzenia mobilne. W Adfocus reklamy są także wyświetlane na urządzeniach mobilnych wykorzystujących HTML5 (np. iPad, iPod, iPhone, Android) oraz urządzeniach typu „non-flash”.

 

Targetowanie kontekstowe

Adfocus pozwala kierować reklamy w oparciu o kontekst strony www, co umożliwia prezentowanie reklam powiązanych z kategorią i tematyką serwisu przeglądanego przez internautę.

 

 

Skorzystaj z oferty targetowania dostosowanej do Twoich potrzeb

Wypróbuj
Zostaw nam swój e-mail, aby poznać szczegóły oferty
Dziękujemy. Nasz konsultant wkrótce się z Tobą skontaktuje i przedstawi ofertę.

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter a otrzymasz najnowsze informacje i porady z rynku RTB i reklamy kontekstowo-behawioralnej.

Adfocus