About Us

W Adfocus rozumiemy, że skuteczna sprzedaż online wymaga wieloaspektowego podejścia do prowadzonych działań reklamowych. Standardowy retargeting, polegający na wyświetlaniu użytkownikowi ostatnio oglądanego produktu nie zawsze przynosi odpowiedni skutek. W większości przypadków próba nakłonienia użytkownika do zakupu powiedzie się, jeśli wyświetlimy mu produkt inteligentnie powiązany z treścią, którą poprzednio przeglądał. W tym właśnie celu opracowaliśmy automatyczne strategie rekomendacji Twoich produktów. Teraz nie musisz sam zastanawiać się nad tym, które produkty prezentować w reklamach Twoim klientom – wystarczy, że wybierzesz jeden z poniższych algorytmów, który skutecznie wykona to za Ciebie.

Do Twojej dyspozycji pozostawiamy:

  • Strategia maksymalizacji prawdopodobieństwa konwersji

    Polega na wyborze tych produktów, w przypadku których istnieje największe prawdopodobieństwo, że użytkownik dokona zakupu. Prawdopodobieństwo to określa specjalny algorytm, uwzględniając historię odwiedzin danego użytkownika. Jest to idealne rozwiązanie w sytuacji, kiedy nie prowadzisz kampanii sprzedażowej nastawionej na konkretne produkty lub grupy produktów, a po prostu zależy Ci na ogólnym wzroście sprzedaży.

  • Strategia podobieństwa produktów

    Algorytm dobiera produkty nieznane użytkownikowi, ale podobne do tych produktów, które miał on już okazję wcześniej zobaczyć. Strategia ta jest szczególnie atrakcyjna dla firm realizujących model długiego ogona.

  • Strategia bestsellerów

    Reklamowane są najlepiej sprzedające się produkty. Jest to strategia użyteczna np. w przypadku prowadzenia kampanii promocyjnej.

  • Strategia doboru bazująca na informacji o ostatnio przeglądanych produktach

    Zawiera algorytm wychwytujący produkty najczęściej wyszukiwane/oglądane przez użytkownika w ostatnim czasie i powoduje ich wyświetlenie na kreacji reklamowej.

  • Strategia promocyjna

    Użytkownikowi wyświetlają się te produkty, na które kładziesz największy nacisk i które w pierwszej kolejności chciałbyś sprzedać. Jest to idealne rozwiązanie, jeśli prowadzisz intensywne kampanie promocyjne.

  • Strategia optymalizacji korzyści

    Polega na wyborze produktów, w przypadku których istnieje największe prawdopodobieństwo konwersji przy jednocześnie możliwie najwyższym poziomie marży. Strategia ta może być stosowana również wspólnie z innymi strategiami w celu podniesienia średniej wartości zamówienia.

  • Strategia porzuconego koszyka

    W treści reklamy pojawiają się produkty, które użytkownik dodał do koszyka podczas poprzednich wizyt, ale ostatecznie nie zdecydował się na ich zakup i opróżnił koszyk. Rozwiązanie często stosowane w połączeniu z innymi strategiami nastawionymi na skuteczność sprzedaży.

  • Strategia dynamicznej klasyfikacji

    Pozwala na wyświetlanie produktów, które w oparciu o różne cechy powiązane są z treściami wyszukiwanymi przez użytkownika.

  • Strategia wyboru na „chybił trafił”

    Jest to rodzaj testu A/B, w którym użytkownikowi wyświetla się z jednej strony produkty wyselekcjonowane w oparciu o jedną z powyższych strategii, a z drugiej produkty wybrane losowo. Celem jest weryfikacja efektywności stosowanej dotychczas strategii rekomendacji.

Wszystkie powyższe strategie mogą być ze sobą łączone tak, by odpowiednia kombinacja przyniosła jak najlepszy efekt.


Skorzystaj z proponowanych strategii rekomendacji produktów

Wypróbuj
Zostaw nam swój e-mail, aby poznać szczegóły najlepszej dla Ciebie strategii rekomendacji
Dziękujemy. Nasz konsultant wkrótce się z Tobą skontaktuje i przedstawi ofertę.

Adfocus

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter a otrzymasz najnowsze informacje i porady z rynku RTB i reklamy kontekstowo-behawioralnej.